Whatever you like

Nu har jag precis ätit lunch, gissa vad? Risbergs prinskorv och äggröra. Gott, gott. Risbergs är bäst på korv, så att alla vet!

Nu håller jag på och städar och rensar lite, brukar lätt bli så när man egentligen plugga. Hmm... Försöker också fundera ut vad jag ska önska mig i födelsedags present och student present. Jag har ingen aaaaning?! Jag hatar att försöka önska mig saker, det känns som man redan har allt då, och då får jag bara ångest.

Jaja, jag ska väl fortsätta med mitt städande, sen blir det matte c, typ... Lyssna på låten, ibland förvånar jag mig själv väldigt mycket, men jag gillar den, det är skönt beat, eller något. Haha! Pussi <3



Kommentarer
Postat av: Nansooou

visste att det fanns en liten negerdunk ebba innerst inne

2009-05-11 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0