Until we bleed

Nu sitter jag och skriver det sista för idag. Jag har tagit en lång och varm dusch, tvättat håret med silverschampo (så det typ blev lila, oops?!) och även pluggat lite. Duktigt Slebba. Snart är det dags för min nybäddade säng som bara står där och väntar på mig. Har sovit dåligt de senaste nätterna, därför blir det tidigt för mig idag.

Varje natt innan jag går och lägger mig brukar jag tänka på några positiva saker som jag har gjort idag, eller som har hänt mig, eller som jag bara är allmänt glad över att jag har.
- Jag har världens bästa mamma och pappa (jag vet att man brukar säga så, men dom är verkligen bäst)
- Jag har kompisar som jag bryr mig om och som jag blir glad av.
- Just nu sitter jag i min soffa i min vita favorit morgonrock (kvälls?) och bara har det allmänt mysigt, det är inte en självklarhet för alla att man ens har tak över huvudet när man ska gå och lägga sig, det ska man faktiskt inte glömma bort!





















GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0