tillbaka

Kom precis tillbaka. Jag åkte och hälsade på Agnes och lämnade mitt CV. Han kommer skratta när han öppnar kuvertet, men han kommer definitivt komma ihåg mig, och det är ju alltid bra! Haha.

Åkte en sväng förbi mörby också, behövde en ny peeling och nya skrubbhandskar, dom andra var dåliga (hur nu skrubbvantar kan vara det?). Och ett nytt nagelack, någon form av rosa/orange, (just so you know) (eh, förresten, det är du som läser min blogg, då får jag skriva vad jag vill, typ som att mitt nya nagelack är rosa/orange) (en liten parantes sådär bara, typ, liksom)...


Ska hoppa in i duchen efter middagen och skrubba bort all BUS, sen ska jag nog prova den nya, Sunspray. Fast först ska jag äta middag, ungspannkaka för sista gången i år, YES! Vi äter nämligen pannkaka VARJE torsdag, men inte på sommaren.

Pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0