Tack och godnatt...

...för mig, för min nya "storblogg" och för ett underbart men otroligt slitsamt liv.


Först vill jag bara reda ut en sak innan jag lägger mitt söta lilla huvud på nattkudden. Varför ska man bli så beroende av något som man egentligen vet att man klarar sig utan, det blir så mycket problem, och jag vet själv hur svårt det är när sådant händer. Jag önskar att man skulle kunna hjälpa till mer än vad man kan, att det bara fanns några små ord, och en superhjälpande hand man kunde ta till då ens vänner känner sig lite nere. Hmm, kanske något jag borde uppfinna...

Jag tänker på dig, sov gott nu och dröm om mig så ska du se att allt känns bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0