Söndag igen,

...och ännu en helg med dålig uppdatering. Sorry.

I onsdags var det ju bal. Det var astrevligt, och natten blev väldigt lång, men det var kul. I Torsdags fyllde Johanna år, och detta firades med en liten picnic på söder. Grattis igen älskling! I fredags var jag Agnes och Mickan på äventyr, sjukt otippad kväll, vill helst inte berätta. Haha! Och igår var jag på wooken (...) tillsammans med Mickan.

Idag har varit en väldigt lågpristerande dag. Jag öppnade på jobbet imorse, vilket betyder att jag gick upp kvart i sju. Jag var levande död när klockan ringde och jag borde gjort allt annat än att köra till jobbet. Efter åkte jag till frisören, så där har jag suttit nästan hela dagen. Gjorde nya extensions, väldigt fint blev det. Dessutom har jag nästan övertalat pappa till att sponstra mig till ögonfransförlängning, det är ju "han som tjänar på det" eftersom det är ofta han som "råkar" behöva betala mina lösögonfransar.. Varje gång vi köper det säger han att "det finns ju sådandär lash extension mascara, det har jag ju sett på reklam"...pappa alltså.



Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag upp och mysa med pappsen.

Love, love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0