Slebbas :

Okey, alla som dras med mig hela dagarna vet att ordet Fest är ett signat ord, som ungefär är motsvarigheten till bäst, asbra, toppen, jaa ni fattar. Så då tänkte jag såhär: Saker som är bra är Fest! Och det som är dåligt är... Ofest (?).



- Alla älskar helger, jag med, fest!
- The mentalist på Tisdagar, YES!
- Rosa...får jag ens säga sådär, Sara?
- Nya vår skor, helst så höga som möjligt.
- Pippi Långstrump.
- Sist men absolut inte minst, Mamma och Pappa.

- Arga lärare, bara för att vi hade lite för kul på mösspåtagningen.
- Stickiga, tjocka, och klumsiga tjocktröjor.
- Plugg.
- Fula Lasse Åbergglas som typ alla får i studentpresent.
- Linda Rosing, "Den rätte för Rosing".
- Efterfester, hallå? Det blir aldrig något av de, för fulla, trötta, kåta.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag är FETT med fest!

2009-05-05 @ 18:59:53
URL: http://aktuelle.blogg.se/
Postat av: Josefin Adlertz

Jaaa Ebba! FEST!

2009-05-05 @ 19:50:52
Postat av: Sara

hahahaha JAAA GILLARE

och nej Ebba, du får inte säga så.. Vi jobbar ju på din image nu dummer!

Och sluta göra smygreklam på flaketsidan haha ;)

2009-05-05 @ 19:52:22
Postat av: Anonym

FEEEEST EBBA!!

2009-05-05 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0