Sjukt bra koncept!

Jag kom att tänka på en sak. Hemglassbilen! Vem kom på den ideén, den är ju galet bra och om jag hade "blivit för gammal" så hade jag definitivt hoppat ut ur huset varje gång den kom som man gjorde när man var liten... Men egentligen så finns det väl ingen åldersgräns för att äta glass, men att stå där med grannarnas snorande ungar som har värre beslutsångenst än jag lockar faktiskt inte sådär jätte mycket. Faast nästa gång kanske det är dags igen, den kommer på mådagar va...?


Idag har jag nästan inte haft någon lektion alls, men ändå kom jag hem nu, det sög ju. Men nu ska jag gå och plugga, har naturprov imorgon som jag måste få MVG på, fest.
 
Här kommer en bild från mösspåtagningen också.


 Pillan och jag i bakgrunden.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0