önskelista

Hmm, det är svårt det här med önskelista, men jag har gått runt och funderat lite nu.

1. En skinnjacka, lite trött på den vanliga svarta.
2. Ett nytt Juicyset, alltid mysigt att ha.
3. Parfym, The Beat Burberry eller Jessica Simpsons nya.
4. Tan Can, dom tar slut så fort, lika bra att ha en på lager.
5. Marc By Marc Jacobs ballerinas.
6. Ford Mustang, Chrysler crossfire,går också bra.
7. Crossover Nautique 216 V (en wakeboard båt för er som inte förstod det) + en ny wakeboard när man ändå är igång.
8. En söt liten vovve.

En jättesöt hund / hundvalp     

 

Det kändes lite som jag spårade på slutet. Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort det överflödiga busen, sedan ska jag väl åka och hämta Partpärlan, hon duger. Seeen matte...hmm undra om det kommer bli av. Love,love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0