Fräscht

Nu har jag gjort en ny blogg. Varför? Joo, "alla" klagade bara på den gamla adressen, www.annamariaebba.webblogg.se, så jag bestämde mig för att byta. Det blev mycket bättre, och vääldigt seriöst, www.ebbaslebba.blogg.se. Vad får jag allt ifrån?

Okey, men mycket har hänt under de senaste veckorna som gått. Det har varit en hel del studentskivor, och en helvetes massa plugg. Sjukt skön blandning. Dessutom har jag fått klagomål på den förra bloggens innehåll. Camilla och Sara vill höra det senaste "latteskvallret" (?).

Okey, vart ska jag börja, antingen kan jag prata om en massa skandalösa saker som händer i vår skola...eller inte. Det vore ju att lämna ut någon och det är ju inte riktigt min grej.

Jag kan ju börja med att lägga ut en del bilder från de senaste veckorna.



Den här bilden är från i Lördags då Agnes, Frida, Lillian och Louise hade sin skiva.



Den här bilden är från förra Måndagen då Camilla, Sara, Jossan och Mickan hade sin skiva.



Jag och Beccis.



Mösspåtagningslunch hemma hos mig.



Skolgården, lärarna sa att vår mösspåtagning var det värsta de har varit med om, därför bestämde dom sig för att stänga igen balen flera timmar tidigare...

Kommentarer
Postat av: Josefin Adlertz

Det var de bästa de bästa vi har hört!!!

2009-05-05 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0