någon som kan något om "kvinnan i det muslimska samhället?"

Aaaaaah, trött, trött, trööööööött. Nu sitter jag och håller på med Religionen, har en FET inlämnning som ska vara klar nästa vecka. Lite spännande är det väl, men inte när typ hela ens liv ligger på den här uppsattsen (överdrev kanske lite).

Jaja, hade tänkt att göra en riktig önskelista senare idag igen, börjar bli lite brådis med det och mamma och pappa tjatar hela tiden, "vad önskar du dig i fördelsedagspresent och studentpreseeent?!". GAH, jag blir så trött.

Ska fortsätta med mitt pluggande, kul.


xoxo

Kommentarer
Postat av: johanna

när det gäller födelsedagspresent och studetpresent har jag samma problem...



mella har skrivit en uppsats om "kvinnan i det muslimska samhället?" om hon någonsing skrev den vill säga ...

2009-05-11 @ 17:44:16
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0