Luncha med Papi!

Jag kom precis hem igen, sköönt, hade bara två lektioner idag. Snart ska jag och pappa åka och käka lunch på "italienaren" som han kallar den.

Jag pratade med min marknadsföringslärare idag, han håller fast vid att jag är en "smart blondin", och han trodde "att det inte fanns några sådana"...hmmm, ska jag ta det som en komplimang eller? Han har sagt flera gånger att man kommer komma ihåg mig eftersom "jag sticker (tydligen) ut". Ibland kan sådan vara lite kul att höra, om jag sticker ut på en positivt eller negativt sätt vet jag inte ritkigt, det beror kanske från vilken synvinkel man ser det ifrån, men ändå, det är bra att bli ihågkommen i alla lägen.


Förresten, kolla den här reklamen, det är så söööt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0