Konsekvenser och eftertanke.

Jag har skit tråkigt, borde egentligen plugga, men hur kul är det?

Jag står för det mesta jag gör och jag skäms inte över något som jag har gjort tidigare. Men att prioritera och tänka över konekvenser innan man gör något handlar inte om att begränsa sin vilja bara för att det inte ska snackas om det. Sådant jag berättar och sådant som jag har gjort har med mig att göra och det är sån jag är. Man gör olika val, val som påverkar både snack och relationer efteråt, när man bortprioriterar det, betyder inte det att man inte kan stå för något man har gjort innan.

Jag tror att vi svenskar är för enformiga och för rädda för vad folk ska tycka om oss. Man måste hitta en balans, och den gränsen är oftast hårfin. Det klart man ska anpassa sig och vara försiktig, men bara för det ska man inte behöva ändra sig, tänk efter först bara.



En bild tagen från sommaren 2007, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0