I'm alive!!!

Ååååh, jag är som ny igen. Kom precis hem från middagen. Vi åkte till någon ny resturang i Hägernäs och det visade sig att söta WEDIS jobbade där, sjukt otippat, men hon vad väldigt duktig. Sedan cruisade vi runt lite och vi åkte i någon vik vid rydbo. Jag älskar att få åka runt såhär, jag blir så lycklig när solen bara skiner och när mitt hår blir alldeles windy.

Förresten, lyssna på den här låten, den är lite ... jaaa vad ska jag säga, men det är också lite härlig tycker jag.



Nu måste jag gå och skriva ut ett arbete som jag ska redovisa imorgon, har egentligen inte förberett något men det löser sig, det gör det alltid.


Åååååh, jag är så glad, och sprallig. Ibland känner jag bara att jag vill dela med mig av all den energin jag har till att göra olika saker, okey det kanske inte gäller pluggandet längre, men jag vet inte vad jag ska göra av aaaall den energi jag håller inne just nu, jag bara sprudlar över. Som om jag vore en stora iskall cola light, med massa isbitar och rosa sugrör med små glitterstrån på. Ni vet när kolsyran spluttrar över lite sådär i ansiktet när man ska dricka den.



Nu måste jag gå och tancanna mig lite. Vi hörs sen. Pussi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0