if you seek a my

God morgon allihopa! Ligger i sängen och kollar på MTV nu, och min favorit Brittan är på, (kan man säga så?).



Mitt huvud värker och jag har tyvärr ingen annan än mig själv att skylla. Gårdagen var väldigt trevlig, vi började som sagt hemma hos Agnes där vi käkade middag och förade lite. Sen fick vi skjuts in av Maria till woken för att fortsätta föra lite mer, sen gick vi till skivan som låg ett stenkast därifrån.

Det var sjukt stel när vi kom dit och folk kollade på oss som om vi vore ufon. Men vi gick ändå ut på dansgolvet och drog upp alla sippa människor från sofforna och tillslut blev det lite drag i alla fall, haha, bra gjort (gärna med finsk dialekt som i ondskan).

Happ, vad händer idag då. Först ska jag ligga kvar här ett tag och slicka mina sår. Sedan hade jag faktiskt tänkt att plugga lite Matte C, har ju nationellt prov på fredag (!!!). Evetuellt lite religion också. Ikväll är det kanske utgång igen, Cafét är faktiskt skitbra  på söndagar, ska väl också ringa och terra Sara snart, det är näligen hon som är kvällens offer ikväll.

Jaja, här kommer lite bilder från igår:



Jenna och Agnes.



 Jag kallar henne för Sötwedis.



Jenna, Vansessa och Agnes.



Jag, Jenna, Vanessa, Randomkille och Agnes.

Vi hörs sen allihopa, pussi så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0