Helloo?!

Saknat mig?!

Nu sitter jag här 40 minuter FÖR TIDIG, jag som tänkte att jag kanske hann ta en lite sovis på 15 minuter, det sög. Hmm. Imorgon är edt redan onsdag, lillördag och även två dagar kvar till helgen! Skönt. Dock ska jag jobba (!) på söndag, men jag har i och för sig typ inte jobbat på typ två månader nästan, så jag kanske inte ska klaga.

Idag har vi "övning inför balen". Jag hatar sådana tillställningar (övningar alltså), det är bara en massa svettiga människor som man aldrig ens sett någongång, det är ju liksom så många. Aja, jag får väl bara bita ihop, undra om de tar närvaro?


Jaahaa, nu måste jag snart gå, Pussi så läänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0