Har man kul...

... gör man sig oftast skyldig till något. Det stämmer kanske, lite i alla fall.

Idag strålar solen och det är fredag! Kan det bli bättre? VRG går ut idag, så jag ska förbi några mottagningar senare på eftermiddagen. Mysigt, man träffas ju inte lika ofta när man inte går i samma skola.

Förresten, färgen på den nya BUS:en var inte lika mörkbrun som Tan can, den här var kanske lite diskretare men en aning orangare. Hmmm. Får prova en andra vända och se vad som händer då med färgen.

Vet ni?! Jag tappade en ögonfrans i morse! PANIK. Haha, nejdå...fast vadå, om jag ska tappa alla mina ögonfransar kommer jag ju bli ögonfranslös, och det vill man ju inte, eller hur? Hmm, kanske överdriver, jag får väl skylla mig själv när jag typ sover med huvudet nedborrrat I kudden. Mmm.

En nyvaken Slebba, handen ser ut som en annans hand eller eventuellt min fot...
LOVE, LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0