Hallåå?!

Hej allhopa, riktig dålig uppdatering idag juhe. Men som sagt, igår var jag ute tillsammans med Sara, Bea och Jennifer. Det var hur trevlig som helst, och den "tidiga" kvällen som vi hade planerat slutade hårdare än vad som var tanken.

Nu ligger jag och Sara i min soffa, vi har precis kollar på Alvin och gänget, igen. Det är Saras nya favoritfilm, den har varit min alldeles för länge nu.

Snart ska jag gå upp och sätta mig och plugga, men först ska det laddas upp lite bilder från gårdagen (kvällen?).


VB- världens bästa

Sara och Jennifer.

Jag och Sara utanför Harry Potter porten.

EbbaSlebba

Beatrice med sin ögoninflammation

Pussi så länge,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0