GRATTIS TILL MIG!

Aaah, så var den här dagen snart äntligen slut, bara några få timmar kvar att försöka överleva. Åh, vad bitter jag låter, men födelsedagar är alltid så fyllda med ångest, vet inte vad det är egentligen men det är sådant jävla liv kring det. LÅT MIG VA, typ (och dom kallar mig bitter, undra varför?).

Jaja, jag sitter och pluggar och det går skit dåligt, supliiiise. Snart kommer syrran och hennes kille över på middag, fest. Sen måste jag fortsätta plugga vidare, grattis till mig.

Som tur är har vi kortvecka den här veckan, sköönt. Bal på onsdag också. Köpte en klänning igår från Topshop och i morse fick jag världens finaste klänning av mamma och pappa, meen oskön som jag är lämnade jag tillbaka den. Det känns så fruktansvärt ovärt att ha en för fin, dyr klänning en gång (och aldrig mer) som dessutom 3 andra kommer att ha på balen också. Så därför lämnade jag tillbaka den, tacksam som jag är.

Nu ska jag fortsätta med plugget, kul.

pussi

Kommentarer
Postat av: johanna



grattis bajs

2009-05-19 @ 00:01:00
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0