Goldfish

Heej igeen!

Kom precis hem. Jag hade egentligen tänkt att åka med in till Snaps och ta ett glas vin eller två, men jag hade tydligen lovat pappa att hjälpa han att hämta mammas bil, bla bla...så det blev inget.

Idag har jag ju fixat ögonfransarna. När jag kom till skolan i morse såg det ut som om jag var helt rödgråten bara för att limmet irriterade ögonen lite (ganska mycket), men nu har det lugnat sig. Det blev jättefint, och jag kan verkligen rekomendera det om man använder sig mycket av lösögonfransar i vanliga fall, vilket jag gör nästan varje gång jag går ut.
Nu ser jag ut såhär i alla fall...

Eller inte...
Sitter och lyssnar på Hold tight (Goldfish), den är väldigt mysig. Jaja, ska nog läsa lite IE nu, har debatt imorgon, men jag ska ändå försöka åka in till stan senare ikväll för att fira det fina vädret med en öl eller något.


Åhh, jag vill ha sommar NU, såg årets första wakeboardåkare igår, häärligt!

Pussi, så lääänge <3








FÖRRESTEN, ALEX, JAG VET ATT DU LÄSER DET HÄR! HAH! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0