Godmorgon...

... godmorgon allihopa! Eller det är inte en så god morgon förresten. Jag är trött men kan inte sova, mitt huvud bara bankar och jag har fått tandverk... Dessutom är jag typ blek så jag måste spraya på mig ny brun utan sol igen OCH mina ögonfransar är helt fuckade. Ojoj vad mycket problem man kan ha...

Igår var jag som sagt på Lollos mottagning. Det var väldigt trevligt att träffas igen. Sedan åkte jag och Sara in till Josefinas och drack några glas vin. Därefter tog jag en taxi till wooken för att möta upp Agnes och CO, sedan blev det en snabbis på Oxid. Det är väl det jag kommer ihåg av kvällen. Hmmm... JO JUSSTE, när jag kom hem satt jag i typ en halvtimme och fyllosoferade med mamma som inte kunde sova. Sedan somnade jag framför TVn. Själv, kul.

Nej men skämt och sido. Om någon timme ska jag och mammi åka till Vaxholm och gå runt och mysa, därefter blir det väl en lunch. Vi brukar ibland åka dit och gå runt och kolla lite. Ikväll vet jag inte vad som händer, men något kul blir det väl alltid. Och imorgon är det skiva igen. FEST!

Jaja, vi hörs senare. Pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0