Godkväll!

Jaha, vad nu då? Har precis ätit middag (blodpudding och potatisbullar, gott, gott). Nu kommer mer än hälften av er tänka usch, men jag gillar faktiskt det. Haha!

Sitter och pillar på min önskelista fortfarande, ångest. Men jag har faktiskt hittat en del grejer nu, lite i alla fall. Ska sätta mig och läsa lite psykologi snart också, wiie.

Camilla smsade för någon timme sedan, hon ville typ ut tror jag. Faast jag har bestämt mig att ta det lugnt ikväll, jag måste verkligen ha min sömn just nu, är fruktansvärt trött hela tiden, dessutom ska jag skjutsa mamma och pappa till Arlanda imorgon och jag gillar inte att köra "dagen efter".



En princesstårta till en princessa.


På måndag fyller jag år, usch. Hörs snart igen, love love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0