God morgon...

...god morgon. Nu ligger jag i sängen och datanördar mig lite, väntar på att Sara, Theodore, Hernmark ska vakna till liv. Hon ligger här i min soffa och snunsar.

Igår var en mycket trevlig dag. Jag gick först på stan tillsammans med Johanna och sedan bestämde jag och Sara för att spendera kvällen tillsammans. Problemet med mig och vår är att jag alltid blir så fruktansvärt shoppingsugen. Dessutom blir det bara värre när solen stårlar, och alla fina kläder ligger och lyser i "vårens vackra färger". Haha. Jag visar upp allt sen.

Vi kom till East vid åtta någon gång. Sedan fick vi bord ute brevid Bobby och hans crew, (woow)(?). Sara har nu äntligen förstått att East är bäst, förut tyckte hon att det var lite "överskattat" men efter att ha ätit nummer 37 blev hon fast. Så vi har en ny Fredagsrutin som för mig låter alldeles jättebra. Vi skulle egentligen fortsatt vidare till utecompaniet, men precis när vi hade frågat om notan öppnade himmlen sig och det började spö regna. Vi tog det som ett tecken och stannade kvar. Brevid oss satt också en crazy lady och hennes fulleman. Helt plötsligt lägger hon sig typ på vårt bord och berättar att hon hade köpt det där albumet med hon som sjunger "åh snälla snälla snälla" någonting. Hon menade att eftersom hon kom tvåa så måste det finnas något mer med henne. I vilket fall, skivan var alltså helt okey sa hon, hmm? Sedan fick fylleparet varsitt glas vatten, och sedan gick dom.


En liten bild på en social Sara, haha.

Idag har jag inte sådär jätte mycket inplanerat. Jag ska väl i alla fall hämta bilen som står vid Danderydssjukhus och sedan ska jag hänga med Agnes ikväll, vi ska på skiva tillsammans, mysigt. Vi hörs sen. Love, love.

Kommentarer
Postat av: johanna

DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIG UPPDATERING!!!

2009-05-09 @ 17:43:46
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0