Gästblogg

Tjena, go'kväll!
Nu har jag och Ebba Slebba precis kommit hem från en lång och trevlig middag på East. Kvällen började med att jag vägrade inse att vi skulle få i hos en flaska vin och insisterade på att vi endast skulle dricka två glas. Dock, smart som jag är, insåg jag inte att det straxt skulle bli tre glas och LÄTT en flaska som Ebba insisterade på att beställa... Tar på mig Dagens Blondin!
Efter en fantastiskt god middag  (nr.37) tre timmar senare efter en massa skratt och snack så var vi dagens hjältar och tog kort på BlondiBellas frisör Bobby och hans kompis Robinson Angela och skrattde åt dem i smyg...
Så från och med nu har vi en ny fredags rutin, nr. 37 och from. nästa vecka en flaska (och inga små glas) vitt och en massa skratt och snack. Jaaag gillare!
Sen tog vi en snabbis förbi Larran och sa hej till några bekanta för att avsluta på Sleven och hem för att se på vår nya favorit ALVIN OCH GÄÄÄNGEEET!


And who am I? That's a secret I'll never tell...


(I'm Theodore!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0