GÄSTBLOGG

Hej igeeen!
Nu har jag kommit hem till Slebbis. Har blivit en ovana att inte kunna sova själv nu när jag har sovit här så mkt =)
Har tänkt lite på det, man klarar sig på egna ben hur bra som helst, tills man hittar något man blir beroende av. Då blir man en sån fruktansvärd sucker på millisekunder. Nu var det här kanske ett dåligt exempel, att sova hos Ebba, men ni kanske ser min point?
Ta till exempel kärlek, man har kul med sina kompisar, mår bra och bara njuter av livet, tills man träffar någon och släpper allt, eller iallafall mycket, bara för att få vara med denna person. Jag har gjort misstaget en gång och det gör jag inte igen. Det är nog det dummaste man kan göra, släppa sina vänner helt för kärleken, för vännerna består även om inte kärleken gör det. 

A relationship starts with a smile, grows with a kiss and ends with a teardrop...
Sad but true.

Enough med depptext. Imorgon ska vi fira Ebba så att det smäller om det. Tror inte att Ebba har förstått hur mycket alkohol hon har köpt egentligen, det kommer att räcka till två fester plus hennes studentmottagning, minst!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0