Fhyyy miig

Det är typiskt Sara att säga så, som om man vore någon slags hund, en jättestor hund. Jag kom precis hem från Sara, har varit där hela kvällen och inte gjort någonting, så nu känner jag mig avslappnad och fit for matte c nationella imorgon. Hon (Sara, Sara, Sara, känns som om jag pratar om henne hela tiden, men i alla fall) kommer hit snart igen, ingen av oss ville sova ensamma inatt heller, så då får vi sovsällskap av varandra.

Dålig uppdatering idag igen, fhyyy miig. Men min ursäkt är...det finns ingen. Jag har känt mig så tom nu när jag har varit sönderstressad för alla stora, avgörande prov nu så det ända som jag har i huvudet är typ en massa tal och psykiska sjukdomar. Jag är totalt blockerad känns det som. Men jag hoppas det släpper efter provet imorgon.

Imorgon är det fredag, sköönt. Hade fått för mig att jag jobbar på söndag, men det var heelt fel, så då kan jag faktiskt plugga lite på söndag.

Men nu måste jag gå och tina en fralla som jag ska  ha till nationella imorgon, jag kan ju inte sitta där på tom mage liksom, haha!

Sara (Theodore) Hernmark kommer eventuellt  gästblogga lite senare också, missa inte det! Love, love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0