FEST ELLÖR!?

Hellooo!? Fhyyy miiig, har inte bloggat sen i FÖRRGÅR?! Sorry.

Igår hade jag fest, väldigt festligt var det. Först hade jag lite födelsedagsmingel med massa tjejer och sedan kom det hit mer folk. Det var väldigt trevligt, och nu har jag städa heela dagen lång. Jossan är världens sötaste tjej på fyllan, hon ropar på mig som om någonting brinner inne i köket, två gånger, sedan kommer jag inspringandes med andan i halsen och frågar var det är. Jossan sänker rösten och "tänder puppy eyesen", "finns det mer vin"?. Haha, Sara kommer fram och säger att hon ska äta lite innan, vilket hon gör. Kvällen slutade ändå relativt tidigt för Jossan, hon blev nog lite för överförfriskad, men vi gillar henne ändå.

Idag har jag och Sara samlat VP (vuxenpoäng, för er som inte vet, helloo?!), vi har pantat flaskor, burkar och sorterat "färgat" och "ofärgat glas". Sedan har vi också köpt toapapper.

Efter lunchen gick vi och la oss, sov typ i två och en halv timme och vaknade upp fär typ 30 minuter sedan. Mycket skönt. Fast nu är jag nästan ännu tröttare än vad jag var innan, men men, man får stå sitt kast.

Nu ska jag gå och plocka i ordning det sista, TACK ALLIHOPA FÖR IGÅR.

Pussi så länge <3

Kommentarer
Postat av: Sara

haha.

Jossan: Sara, kan jag få mer vin?

Sara: Nej

J: Men jag har ju ätit mitt bröd

S: Fortfarande nej

Jossan vänder sig om och viskar:

- Katrin, kan du smuggla?

2009-05-17 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0