EXLUSIVT PÅ EBBASLEBBA.BLOGG.SE

Har precis tannat mig nu, så snart är jag brunis igen. Härligt. Det är inte många som har sett mig i min söta ROSA Nalle Puh pyjamas. Och jag menar, alla andra blona "storbloggare" har bilder på sig själva iklädda sina porriga linnen, spetsiga trosor och piskor och allt vad det nu är, så jag kan ju visa vad jag själv sover i... om jag är själv i alla fall. Det andra lämnar jag till er egen fantasi...raur!!!



Nu har ni något att skratta år, sov gott nu, det ska jag i alla fall göra i mitt söta nattlinne.

Love, love <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Såååå kul var det inte Slebb... hade hoppats på lite detaaaaails från helgen ;)

2009-05-25 @ 22:48:09
Postat av: johanna

jag vill också vara brunis. bajs ebba

2009-05-25 @ 23:36:55
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0