Cola Light

Jag har börjat drömma jäätte konstigt de senaste nätterna. Inatt vaknar jag med andan i halsen och bara måste ha cocacola light. Jag låg i sängen och övervägde att GÅ till statiol och köpa cola eftersom vi inte hade någon hemma. Jag var helt lost och förstod inte vart jag skulle ta vägen. Haha! Dessutom så drömde jag en massa annat konstigt, men det tänker jag inte berätta, lite för privat...haha.

Jaja, jag har faktiskt pluggat lite nu, eller jag har i alla fall gjort nationellt prov del 1, alltid något, jag brukar tänka att det är ju tanken som räknas. Så det så.

Hmm, undra om jag får med mig Sara ut ikväll, hon lät inte sådär jätte övetygad för någon timme sedan. Men i och för sig så har jag hört att jag har en väldigt bra övertalningsförmåga, så jag kanske kan få henne att ändra sig. Igår var hon allt taggad, fick ett sms där det delvis stod typ "fest imorgon" eller något sånt så det kanske ligger och gror i hennes, i det omedvetna, Freud ni vet!



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0