Alla älskar fredagar!

Yes, skolan är äntligen slut för den här veckan och nu är det HELG! Fest! Naturprovet gick sådär, men nu är det i alla fall över. Är hemma nu, tänkte röja upp lite här, ser inte ut som pedant Slebba har varit framme. Ska in till stan snart också, ska försöka hitta en klänning till balen, sen vill jag ha ett par rosa Converse också, otippat va?

Förresten, Klingan i min klass sa att jag skulle gå in på flashback.se (com?) och skriva att jag hade topplessbilder på bloggen och att jag då skulle få typ 2000 besökare med en gång. GUD VILKEN BRA IDÈ, tror att jag ska göra det med en gång faktiskt. Troligt.
Dancemoves that rock!



Världens coolaste unge i röd tröja, kolla på hela! Haha!

Jaja, ska fortsätta städa nu, hörs sen. Pussi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0