20 maj

Hej allihopa! Vaknade precis, underbart, speciellt när det är så mycket pollen ute så att jag knapp kan andas, eller titta ut ur mina rödsprängda ögon, sexigt. Idag börjar jag halv ett (tror jag) då är de gåsruset, vilket jag inte kommer kunna råspringa (råspringa?) runt för då kommer jag dö av astma och blindhet, UNDERBART. Men jag ska väl inte klaga, det kunde ha varit så mycket värre, typ att jag föddes i afrika och svälte ihjäl.
Visst är jag söt, osminkad och rödsprängd...


Ikväll är det bal och mamma håller på att sy in min klänning som jag har köpt, den var alldeles för stor. Hon är så duktig min mammi. Ska nog gå och kolla hur det går för henne. Jaja, pussi så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0