10 saker ni inte hade någon aning om...!

Kom precis hem från skolan, och jag hade varit på bra humör hela dagen tills den sista lektionen då vi hade IE med Daniel som sänkte mitt humör till botten, synd.

Okey, jag vet att det är många som tror väldigt mycket om mig, meen nu ska jag avslöja lite "dirty" secrets om... MIG! Haha, kan bli kul för dom som inte riktigt vet hur jag är.



Okey, here we go:

- Jag är en pojkflicka.
- Jag älskar Risbergsprinskorv.
- Jag var "punkare" i mellanstadiet.
- Jag önskade mig ett tält i konfermationspresent.
- Jag mår som bäst när jag sitter på en klippa och kollar på solnedgången.
- Jag har haft sex på alla skolgårdar jag gått på...
- Jag gillar inte mina extensions, men jag har det ändå (?).
- Jag ska köra Formel 1 när jag blir stor.
- Jag lyssnar fortfarand på SOAD.
- Jag tog hål i öronen för bara några månader sedan.

Surprise!



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag mår bäst av att du verkligen önskade dig ett tält i konfirmationspresent hahha..

2009-05-06 @ 17:08:49
Postat av: Josefin

Pojkflicka!? No way!?!!

2009-05-06 @ 18:57:04
Postat av: Slebba

Joo, jag lovar Jossan!

2009-05-06 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0