Tandverk och...

... bankande huvudvärk.

Vaknade för någon timme sedan och AJ vad jag har ont i tanden. Jag kravlade ur sängen och letade upp nummret till Tandis och ringde, tur som det var hade dom en tid till mig kvart över tio. YES. Det är alltid så med mig att jag ignorerar något tills det för fittont, och måste göra något åt saken, fast så kanske det är för många i och för sig.

Igår var en mycket (för att citera Sessi) angenäm kväll. Först var tanken att vi bara skulle till Norra Brunn och kolla på Comedy Club, det var Lenny Norman (Jacks padre) och Johan Glans som "uppträdde", eller vad man säger. Sjukt duktiga, fatta vilken press på att vara rolig när man står där. Shiiit vad nervös man skulle vara...fast dom jobbar ju med det där ändå. Aja, efter Norra Brunn var väl egentligen tanken att vi skulle hem, meen nu när vi ändå var inne i stan kunde vi ju lika gärna fortsätta så vi satte oss på 2:an mot Stureplan och gick till Utecompaniet. Jätte mysigt faktiskt. Där träffade vi ett gäng uråldriga gubbar som nog hade lite ålderskris. Aja, vi tutade i dom att jag var fotograf, Jenni modellade en del och Anna stylade. Dom köpte det, idioter.



Såhär såg jag ut igårkväll.

Nu måste jag iväg till Tandläkaren. Pussi så länge <3



Kommentarer
Postat av: johanna



sämst uppdatering

2009-06-07 @ 19:52:30
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0