Sov sött!

Aaaah, jag är sååå fruktansvärt trött. Ligger i min säng nu, äntligen!

JAg har jobbat hela helgen så jag känner mig riktigt duktig faktiskt. Fast det var egentligen den ända i sommar så det är väl inte så mycket att skryta med. Jaja, igår var jag och Jenni på fest hos en kompis på Karlaplan. Det var trevlig och kul med en "hemmafest" för en gångs skull. Sedan sov jag hos Jenni i Såsen tillsammans med X (helt ärligt så är namn ingeting jag lägger på minnet) så jag Jenni och "X" tillsammans i en 120 säng. Fy, usch, blä. Jag skulle inte vilja påstå att det var någon skönhetssömn direkt.

I Fredags innan Mellas mottagning.


Aja nu måste jag ta igen. Sov sött, dröm blött. Love, love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0