Och nu då?

Vad händer nu? Jag tog ju som sagt studenten i fredags och nu är jag fri...? Eller, är man verkligen fri, nej nu börjar allvaret, det är nu allting hänger på mig och inte mina gamla lärare i min trygga skola.

Jag tror inte det är många som tänker såhär, de flesta tänker nog att det är slut på skolan, vilket dom tycker är otroligt skönt. Men om dom tyckte skolan var förjävlig, vänta då bara tills du sitter i din tomma lägenhet och äter nudlar eftersom du är arbetslös och inte har några pengar att köpa oxfilé för. Ångest. Haha, nej så illa kanske det inte är, men för vissa som är oföretagssamma kanske det kan bli något liknande. Jag har faktiskt till och med lämnat kvar en massa saker i mitt skåp bara för att jag ska kunna komma tillbaka till skolan och mingla lite, fast med vilka då? Jaja, det löser sig, det gör det alltid.

Jag har inte bloggat på ett tag juhe. Min syrra har  "upptäckt" bloggen, och det vill jag väl inte riktigt. men what to do?

Idag tar Jojjo studenten, så vid tolv ska jag åka till hennes skolgård och heja på henne när hon springer ut. Därefter är det mottagning för henne i Hammarby sjöstad och ikväll är det slutfest i Bromma. Lång dag, hoppas det blir kul så man orkar hålla igång.

Förresten, satt och kollade sista minuten resor för någon dag sedan. Idag fanns det en biljett till Kos inklusive boende för 2500. Jag övervägde tanken och ringde Agnes, men vi bestämde oss för att det är bättre att ta typ nästa vecka eller något eftersom både hon och jag jobbar lite i veckan, plus att Mella och Jojjo tar ju studenten. Men det skulle vara såå skönt att bara få åka iväg lite nu i början och få liter värme. Kan ju behövas nu när svenska sommaren har börjat.

Ajaa, nu måste jag gå och äta frulle, sedan ska jag måla naglarna och klä på mig. Love, love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0