Long time, no see

Heelluu, gud så dålig uppdatering, men men, jag antar att det inte är någon som är särskilt besviken på mig.

Helgen har varit jätte bra, och skåne var skitkul förra onsdagen. Alexandra Kalling hade ju sin skiva då. Väldigt lyckat måste jag säga. På torsdagen när jag kom hem åkte jag direkt ut till landet för att "resetta" om och på fredagen, midsommaraftonen, så hade Agnes fest. Vilket också var sjukt kul!

I lördags var vi, jag och Mickan, en sväng förbi Alex, och sedan åkte vi på fest till mitt x kompisar. Det var skit kul att se dom igen, sist var väl ett år sedan typ.

Och, sist men inte minst så avslutade jag helgen med en sväng förbi utecomagniet tillsammans med Frida. Också mycket trevligt. Idag får jag dock sota för veckans festande, jag är helt slut, (LÄS S-L-U-T). Har precis kollar på Chaneling med Angelina Jolie, sjukt bra, se den!!!

Idag har jag gått runt på stan, fick med mig ett par skor som jag har gått och dregglat över hela våren, och nu var det rea på dom så jag slog till. Köpte också två armband från ett nytt märke tror jag, Tokyo Jane eller något sånt tror jag.


Skorna från Karen Millen, dom är snyggare på.

Dom hade kostat 2500. köpte dom för 1200, sista paret i hela Stockholm! FEST!

Ringen är från L.A. Stockholm och armbanden från Tokyo Jane 300 kr.

Bild från igår innan UC.

Nu ska jag typ sova, god natt Bea och Nico, love love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0