Livet?

Åååååh, nu blev det såhär igen. Jag blir så trött. Jag hatar när jag känner såhär, fast det ger mig alltid beviset om att jag inte kommer växa upp och bli någon tråkig ytlig bimbo. Jag blir så trött på att känna att det ända man bryr sig om vardagligt är saker som man vill ha och saker som man köper. Jag är trött på att bränna flera tusen i veckan på krök och att ta alting för givet.

Jag vet att många kan se mig som en ytlig dum liten bimbo, och det bryr jag mig väl egentligen inte om. Men ibland börjar jag att fundera. Vad ska det bli av mig. Jag är bra på mycket olika saker, men jag är inte bäst på någonting. Jag har ingen hobby som man förknippar mig med, det skulle i sådana fall vara "festandet", om det nu klassas som hobby, tror inte det va?

Jag vet att jag inte kommer bli någon bortskämd, oskön hemma fru, det är jag alldeles för smart och idérik för. Men ibland känns allt så omeningsfullt. Vad gör jag på dagarna egentligen... Joo, imorgon ska jag ju till salong Posh för att fixa mina ögonfransar, det hade jag ju glömt bort! Hellu, you see my point?!

Jag ska ta tag i mig, jag vill börja göra någon nytta, något som faktiskt betyder något för mig och för andra.

Nu ska jag bara fundera ut på vad det ska vara, berättar för er vad jag kom fram till senare.


xoxo

Kommentarer
Postat av: :)

jag tror inte att du kommer bli en hemma fru. allvarligt, du är en bra person och väldigt smart!

//en som gick i samma spanskagrupp som du och kanske varit ganska osjyst,men som ångrar detta

2009-06-23 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0