Jag lever ett...

...hektiskt liv. Oj, oj, fullt upp heela dagen låång.

Igår firade jag ju som sagt Johanna som tog studenten. Fullt ös medvetslös. Typ. Vi började kvällen hemma hos Johoe, sedan åkte jag, Mella och Bill på slutskiva i Bromma. Där höll vi på tills solen gått upp. Det var väldigt trevligt och också lite skönt att se nya ansikten.

Imorse vaknade jag av att Pamela, Mellas mamma kom in i rummet. Då lkunde jag inte somna om så jag åkte hem medan de andra sov som stockar. Sen har jag väl typ inte gjort någonting på hela dagen...sovit. Lockar håret typ. JO JUUSTE, jag har faktiskt bakat fullkorns scones också, blev så fruktansvärt sugen på det när jag vaknade. Haha. Jättegott!

Nu har jag precis gjort i ordning mig. Vi ska ut ikväll, att jag orkar.





Roooosa, Pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0