Jag älskar sommarlov...

Öhhh, jag ingeting att göra. Nu har jag suttit med The Sims 3 i typ tre timmar, men det är inte ALLS lika kul som jag kom ihåg det...suck. Aja, jag bara kanske måste komma in i spelet, hoppas det blir roligare då.

Förresten, jag glömde att köpa min Tan Can, ooops! Får göra det imorgon istället, börjar se ut som ett spöke, och det vill man ju inte, eller hur?!!

Det gick inte riktigt lika bra med systemkameran som jag hade hoppats. Det är väl egentligen förstårligt, men man kan väl ändå försöka? Jaja, det löser sig, det gör det alltid.


THE SIMS 3!!!

Nu ska jag gå och hitta på något, jag har väldigt tråkigt, kanske åker in till stan eller något. Pussiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0