Helluuu!!!

God morgon allihopa!

Nu har jag städat och fnulat hela morgonen. Snart ska jag iväg och köpa upp mig lite på några nödvändigheter som tyvärr är slut. Bland annat en ny Tan Can. Spraysun som jag fick senast var helt värdelös och nästan dubbelt så dyr, så köp den inte!

Sen vill jag ha The Sims också, jag kom på att nu när jag har sommarlov och det regnar så passar det ju perfekt, speciellt då man kan fördriva tiden med det när alla kompisar sover, kan ju inte bli bättre. En annan sak som jag vill ha är ju en systemkamera. Kan dock bli lite svårare att övertala pappa till det, men man kan ju försöka mjuka upp honom lite i alla fall.

Nu måste jag springa ut till bilen, hörs om ett tag. Love, love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0