Godmorgon

Nu sitter jag här klar och färdigsminkad. Jag väntar på Sara som är världens låångsamaste människa.

Jaja, igår var jätte trevligt. Vi började först hemma hos mig, sedan körde min snälla pappa in oss til stan, wooken såklart...(?). Det är kul att alla 91 och 92 har börjat "hänga" där också så nu får man knappt plats. När det var som proppfullast där gav vi upp och gick ner till Village. Där var det också smockat. Var kommer alla människor ifrån liksom?

Jag gav upp efter någon timme och åkte hem. Jag var trött, segfull och bara allmänt trög så det var väl det bästa just då.
 
Jaja, idag ska jag vara lite med Sara tror jag. Och ikväll så ska jag... det kan jag förresten inte säga. Det finns ju en (väldigt) liten chans att hon som det handlar om kanske (evetuellt, absolut, troligtvis INTE) läser det här. Så det kan jag berätta mer om imorgon.

Ajaa, looove <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0