ANKII!

Nu sitter jag här och lyssnar på Håkan Bråkan Hellström och The Killers. Jag har pappas stora rutiga skjorta på mig och jag försöker tänka mig in på hur det är på Hultdsfred... Jag funderar på att åka dit tillsammans med Mella och Jojjo. Ingen tror att jag skulle "klara" det, men dom som känner mig vet att jag är mer hårdhudad än dom flesta, så det så!!!

Jaja, ikväll ska jag träffa Agnes, Anki Sjöstrand. Vi ska mysa, eventuellt åka hem till Vanessa. Förresten, jag hann åka iväg och köpa en ny Tan Can, så innan jag går och lägger mig ikväll ska jag skrubba bort all gammal BUS och därefter tancanna mig igen, häärligt!

Innan jag åker ikväll måste jag boka biljetter till Skåne, åker ju dit på onsdag. Vi ska ju på Alex skiva! FEST!



Pussi så länge <3

Kommentarer
Postat av: johanna

funderar? du ska

2009-06-17 @ 21:43:26
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0