Islatte på soyamjölk och en jävla massa packning...

Hmm, hur ska det här egentligen fungera. Jag har redan fyllt min (förstora) väska med grejer, och hälften av allt som jag ska ha med mig ligger i tvättmaskinen. Jobbigt läge alltså. Jaja, det löser sig, det gör det alltid. Fast jag är lite orolig  veckan på Hultsfred.

Såhär kommer jag se ut när jag kommer med all min packning, glamoröst huh?


1. Tänk om någon skär sönder eller sprejar på mitt tält som jag fick i konfirmationspresent (!? ja ni läste rätt), då blir jag ju ledsen.
2. Om någon nu "bryter sig in" i vårt tält och tar mina kläder, kläder som jag köpt för att "passa in" (skämt och sido) men som jag faktiskt tycker om. Vad fan gör jag då?

Hmm, eh jag kallar det för "living on the edge", eller något...



Jaja, ska hälla i mig resten av min islatte gjord på soyamjölk. Det är mitt nya craving, kan man säga så? I alla fall, Nespresso, dom gula patronerna som har lite honungssmak i sig, och sedan massa is, och lite soyamjölk, voilá!

Love, love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0