Det sista inlägget.

Nu sitter jag här på min altan ute på landet. Jag har varit här i ungefär en vecka nu, och det har varit väldigt behövligt ska jag säga er. Det har varit en "tuff" sommar, med mycket festande som jag efter någon månad kände av i kroppen. Därför valde jag att rehabilitera mig på den plats som ligger mig varmast om hjärtat, Grönsholm.

Jag har kommit fram till en hel del saker. Bloggen som jag startade i våras har bara fyllts med en massa ointeressant dynga, där inläggen inte har haft någon betydelse alls. Inlägg som handlar om mig, vad jag  gör på dagarna, vad jag "hissar och dissar" ligger det egentligen ingen betydelse i. Det finns redan 100 000- tals sådana bloggar så varför ska jag vara en utav dom blonda bloggarna som berättar om sina spektakulära, fantastiska, händelserika och glamorösa liv. Nej, det var inte riktigt det som jag ville få ur mig.

Igår läste jag bloggen som jag, Anna och Maria startade i ettan. Då fanns det fortfarande lite "tyngd" i det man skrev. Eller tyngd, och tyngd kanske inte är rätta ordet, men det var inte bara massa skit om tillexempel vad för läppglans som man använder.

Jag vill avsluta med att säga hej då, och tack alla ni som har gjort min sista termin i skolan så otroligt bra, bland de bästa någonsin. Nu är det sommar, och jag har hela livet framför mig.

Love, love <3


Kommentarer
Postat av: ebba

ogilla att du snott mitt namn -.-

2010-04-14 @ 09:12:09
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0